آموزش بازی با هیروهای واکرافت (دوتا)

در این وبلاگ بازی آموزش بازی کردن اخبار دوتا و ..... را برای شما گزاشتم و هر چیزی خواستید در بخش نضرات بگزارید .

آموزش بازی با هیروهای واکرافت (دوتا)

در این وبلاگ بازی آموزش بازی کردن اخبار دوتا و ..... را برای شما گزاشتم و هر چیزی خواستید در بخش نضرات بگزارید .

آموزش بازی هیروی Rubik

  

 

 

 

19+1.5

 

27+2.4

14+1.6

دیگر مشخصاتِ هیرو:

نقاط قوت:
Intelligence خیلی* خوب
اتک انیمیشن و Missle Speed بسیار خوب
Range بالا و اتک آخر دادن راحت
داشتن لول*های بسیار خوب

نقاط ضعف:
Strength کم ---> Hp کم
Agility کم ---> Armor کم

داستان هیرو Rubick:
روبیک،پسر اغانیم.مردم در شگفت قدرت آسان وی در پرتاب اشیاء به آسمان هستند،چرا که او از چیزی به جز ذهنش استفاده نمی کند.بسیاری از جادوگران با وی رقابت داشته اند،اما کسی هنوز نتوانسته که از سد قدرت قوی او و جادوهای ناتوان کننده اش بگذرد.گرند مگنوس،با نبوغ بی پایانش،هرگز به خاطر زرنگی دشمنانش قدم پس نمی گذارد،حتی اگر به معنی استفاده جادو های دشمنانش علیه آنها باشد.به خاطر وجود همین قدرت دزدیدن جادوهای دشمنانش شهره خاص و عام شده،و اینکه او در برابر جنگ علیه سپاه اسکورج مهره ای ارزشمند به شمار می رود،انکار ناپذیر است.


اسکیل*های هیرو:
اسکیل۱:telekinesis:HotKey Z:Active
او از توانایی خود برای بلند کردن دشمنان و فرستادن آنها به هوا و کوبیدن آنها به زمین استفاده می*کند و وقتی* به زمین کوبیده میشود نزدیکانش برای مدت کوتاهی* Stun میشوند
این لول ۱۶۰ تا مانا مصرف می*کند ، ۱۸ ثانیه Cooldown و ۵۵۰/۵۷۵/۶۰۰/۶۲۵ Range دارد
این لول هدف را برای ۱.۵/۱.۷۵/۲/۲.۲۵ ثانیه در هوا نگاه می*دارد و وقتی* به زمین میاد نزدیکانش را به مدت ۱/۱.۲۵/۱.۵/۱.۷۵ ثانیه Stun می*کند
نکات:
وقتی* به وسیله این اسکیل دشمن را به هوا میفرستید میتوانید با استفاده دوباره این اسکیل جایی* که هدف به زمین میاید را انتخاب کنید(حد اکثر Range ۳۷۵ است)
یونیتی که به وسیله این اسکیل به هوا رفته تنها در صورت تمام شدن مدت این اسکیل به زمین میاید
خود یونیتی که به هوا رفته بعد از به زمین آمدن Stun نمی*شود

Telekinesis Land:HotKey Z
وقتی* به وسیله اسکیل1 دشمن را به هوا میفرستید میتوانید با استفاده این اسکیل جایی* که هدف به زمین میاید را انتخاب کنید(حد اکثر Range ۳۷۵ است)

اسکیل۲:Fade Bolt:HotKey X:Active
Rubick یک جریان قوی و سری ایجاد می*کند که بین دشمنان حرکت می*کند و به آنها دمج میدهد و اتک آنها را به مدت ۱۰ ثانیه کم می*کند و در ازا برخورد به هر یونیت از دمج این لول ۴% کم میشود
این لول ۹۰/۹۵/۱۰۰/۱۰۵ مانا مصرف می*کند ، ۱۰ ثانیه Cooldown و ۸۰۰تا Range دارد
این اسکیل به ترتیب ۷۵/۱۵۰/۲۲۵/۳۰۰ تا به دشمنان دمج میدهد و اتک آنها را ۱۴/۲۰/۲۶/۳۲ تا کم می*کند(۷/۱۰/۱۳/۱۶ برای یونیت ها)
نکات:
نوع دمج این لول Magical است

اسکیل۳=Null Field=HotKEy N=Passive
Rubick یارانش را در برابر اسکیل*های ضعیف حفظ می*کند و به آنها Magic Ressistance اعطا می*کند
یارانی که درAoe ۹۰۰ شما باشند از اسکیل دشمنان ۵/۱۰/۱۵/۲۰% کمتر دمج میخورند
نکات:
این لول با آیتم*ها و اسکیل*هایی*magic Ressistance میدهند کار می*کند

اسکیل۶:Spell Steal:HotKey Q:Active
Rubick میتواند به اسکیل دشمنش پی* ببرد و اسکیل او را دزدیده و از آن استفاده کند این اسکیلبرای چند دقیقه باقی* میماند و در صورتی* که شما بمیرید اسکیلی که دزدید از بین میرود
این لول ۲۰تا مانا مصرف می*کند ، ۲۰/۱۸/۱۶ ثانیه Cooldown و ۱۰۰۰ تا Range دارد
اثر این اسکیل برای ۳/۴/۵ دقیقه باقی* میماند
نکات:
اسکیل دزدیده شده تا زمانی* که مدت آن تمام نشود ، شما نمیرید یا از اسکیل ۶ دوباره استفاده نکنید باقی* میماند
با این اسکیل نمی*توان آیتم دشمنان را بدزدید
به وسیله اسکیل ۶ نمی*توان بعضی* از اسکیل*ها را به دلیل فنی* دزدید
لیست اسکیل*هایی* که نمی*توان دزدید:
Quas/Wex/Exort/Invoke
اسکیل*های تغییر شکل(Chemical Rage یا FireFly یا Flak Cannon و ...)
Poison Attack, Glaives of Wisdom

اسکیل*هایی* با دکمه های:

Q:هیچ اسکیلی
X:
- X Marks the Spot
- Shadowraze X
- Tornado
- Exorcism

Z:
- Shadowraze Z
- Freezing Field
- Alacrity
اسکیل*هایی* که به دلیل مسائل فنی* نمی*توان دزدید:

- Morph Agility/Strength
- Summon Spirit Bear
- Spin Web
- War Club
- Soul Assumption
- Dark Seer's Refraction
- Borrowed Time
- Overcharge
- Spirits
- Insatiable Hunger
- Devour
- Telekinesis
- Fade Bolt
- Spell Steal

ترتیب گرفتن اسکیل 
1. Telekenesis
2. Fade Bolt
3. Fade Bolt
4. Telekenesis
5. Fade Bolt
6. Spell Steal
7. Fade Bolt
8. Telekenesis
9. Telekenesis
10. Null Field
11. Spell Steal
12. Null Field
13. Null Field
14. Null Field
15. Stats
16. Spell Steal
17-25. Stats


آیتم ها 
آیتم*های شروع بازی:


دیگر آیتم ها:
خوب این آیتم که برای هر هیرو لازم هست و میتونه جزو آیتم*های شروع بازی باشه

شما در لاین میتوانید آیتمرا بخرید سپس آنرا بهتبدیل کنید.

آیتم که برای هر هیرو Intelligence میتونه مفید باشه و در برابر دشمنان قوی زیاد به کار میره

آیتم که برای هر هیرو Intelligence میتونه مفید باشه و در برابر دشمنان قوی زیاد به کار میره

شما میتوانید آیتم را بخرید و آنرا بهتبدیل کنید و به یارانتان کمک کنید

این هیروHp زیادی نداره پس با آیتم که جدیداً همه میزنند میتونید خودتون رو یکم سفت کنید

در برابر هیرو*هایی* که اسکیل*های خطر ناکی دارند میتونه آیتم مفیدی باشه

شما میتوانید هر کدام از آیتم*هایو را به دلخواه انتخاب کنید تا راحت تر به دشمن برسید یا از دست آنها فرار کنید که من را آیتم اولی* را ترجیح میدم

آیتم جدید که باعث میشه دشمنان از اسکیل بیشتر دمج بخورند و این دقیقا خواست هیرو شما هست که با اسکیل ۲ و اسکیلی که از دشمن میدزده میتونه به دشممن دمج زیادی وارد کنه(هرچند خیلی* گرونه و به نظر من نمی*ارزه).

چه اسکیل هایی رو بدزدیم؟

خوب همونطور که تو پست اول گفتم اسکیل ۶ این هیرو قابلیت این رو داره که اسکیل دشمنان رو بدزده حالا میخوایم اینجا بگیم که چه اسکیل*هایی* برای دزدیدن مناسب هست

اگر شما رمر بازی کردید سعی* کنید اسکیل*های که Slow یا Stun می*کند را بگیرید تا بتونید دشمن را خفت کنید بعضی* از این اسکیل*ها عبارت اند از:


اگر استراتژی شما و تیم Push است میتونید اسکیل*هایورا بگیرید.

اگر در تیم یک اتکر خوب بود میتونید هر کدام از اسکیل*هایورا دزدیده و آنرا روی یارتان بزنید.

اسکیل*هایی* که در فرار کردن به شما کمک می*کند مثل:

اسکیل ۶ های دست جامی که خیلی قوی هست و تیم به اون نیاز داره مثل:

همونطور که میدونید یکی از دردناک ترین اسکیل های دوت هست پس شما میتونید را دزدیده و بر علیه خودشان از آن استفاده کنید.

اسکیل*هایی* که دمج زیادی میدهند و برای کشتن هیرو مناسب اند مثل:

و خیلی اسکیل های دیگه که بستگی به هیرو های مقابل داره.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.